Støtteforening - NIF Fodboldvenner

image

Mange i vores klub har nydt, og nyder, rigtig godt af NIF´s Fodboldvenners store arbejde, samt utrættelige og kontinuerlige støtte til vores klub.

NIF´s Fodboldvenner har de seneste år doneret store beløb til klubbens mange ungdomshold/fodboldspillere i Næstved IF Fodbold. Det være sig tilskud til tøj, fodboldrejser, renovering og vedligeholdelse af vores klubhus. Således har NIF´s Fodboldvenner doneret penge til bl.a. et nyt gulv, renovering af terrassen og møbler. Det er en støtte, som vores klub ikke kan klare sig uden!

Derfor skal vi også støtte NIF´s Fodboldvenner, hvilket kan gøres på følgende måder:

• Køb en målaktie. Pengene kommer klubben og medlemmerne til gode. En målaktie koster mellem 150 kr. og max. 500 kr. årligt. Det vælger man selv. Ved hver eneste af divisionsholdets hjemmekampe trækkes der lod om præmier. Og når sæsonen slutter, trækkes der lod om ekstra store præmier. Uanset om man er til stede på stadion eller ikke, så får man sin præmie tilsendt, hvis man vinder.
  • Desuden kan man melde sig ind i NIF´s Fodboldvenner. Det koster kun 100 kr. årligt.

Du kan tegne målaktier og/eller melde dig ind i NIF´s Fodboldvenner således:

1. NIF´s Fodboldvenner er til stede ved 1. divisionsholdets hjemmekampe på stadion. Så tag fat i dem på stadion.
  2. Send en mail med dine oplysninger til NIF´s Fodboldvenner: NIFSFODBOLDVENNER@OUTLOOK.COM

Din støtte gør en kæmpe forskel for klubben og for udviklingen af vores ungdomsafdeling, derfor skal lyde en stor opfordring til alle - forældre, trænere, spillere, bedsteforældre, folk med grønne hjerter, venner og bekendte - om at støtte vennernes arbejde: KØB EN MÅLAKTIE. Pengene kommer klubben og medlemmerne til gode.